oncontextmenu="return false"

Lite info!

Hejhej! Vill bara meddela att jag inte har haft tid att blogga under helgen pga att jag har pluggat till ett prov jag hade idag, och att jag är täppt i näsan & förkyld.. Så att blogga är inte det första jag tänker på!
Ps: angående bloggen; jag kommer inte lägga in intervjuer eller översätta stora "texter"! Ni kan ju alltid kolla hos Robertpattinson.se, den bloggen har de bästa översättningarna, eftersom jag är ganska ung blir det lätt för mig att missförstå det hela och allt blir bra apa då.. Men korta "texter" skulle jag kunna tänka mig göra, för det är mycket enklare! Hoppas ni tycker det är okej..
förresten finns det någon som är villig att göra en gratis vårdesign till mig? Skulle vara super snällt och kul! Kontakta mig isåfall på: [email protected] ! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"