oncontextmenu="return false"

Ledsen -.-

Har en fråga till er läsaren, varför kommenterar INGEN? Ingen kommenterar om inlägget eller något. =( Varför? Är det så att det inte funkar eller att ni inte vill? Skulle vara nice iaf någon kommenterade någon gång.. Ifall man tittar på mina inlägg sedan står det ju kommentarer: står det 0 nästan hela tiden.. Innan brukade jag ha 1- typ 5?  Det kanske är så att det inte fungerar att kommentera som det gör hos tex robertpattinson.se? Men jag tror inte att det är mitt lilla problem, robertpattinson.se har ju sagt att det är pga det har blivit överbelastat med inlägg :p ..
 Om ingen kommenterar är ju det inte kul att skriva. Jag försöker verkligen att uppdatera bloggen, men hur kul är det ifall ingen kommenterar? Ni som har bloggar och någongång inte får kommentarer vet hur det är. -.-

Kram


Kommentarer
Postat av: Sweet Life Style

2010-03-14 @ 18:31:42
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Julia&Sofia

men man kan ju inte sitta och vänta på kommentarer ju? :D

2010-03-27 @ 13:07:37
URL: http://girllife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"