oncontextmenu="return false"

Eclipse teaser trailer + Eclipse trailern!


Teaser trailern som är 10 sekunder lång, woho! =)



Och den underbara trailern; 1:33 sekunder lång!

Åh herre gud! Jag längtar som in i, kan de inte bara vara 30 juni nu nu nu?! Åh 108 dagar kvar och då smäller de! Annars är jag heeelt förälskad i trailern, men bliiir lite fundersam var är Seth? Kunde de inte ha med honom, nej men det är bara min tveksamma sida som tog över nyss! :p Min kusin har tittat på trailern med mig nu i ca 20 gånger i rad. Till och med han kan replikerna utantill och han är 8 år gammal.. -.-

Jag älskar den, vad tycker ni? motivera gärna!


Kommentarer
Postat av: nath

Då är vå två ;) Blir till o boka bio biljetter fort som tusan den dagen hehe

2010-03-27 @ 22:27:55
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: nellsan nellson ;P

den är helt fantastisk :D älskar den och robert älskar ju alla så klart inklusive mej ;)

samma här kan med replikerna och jag dööööörrr

kramar nellson

2010-03-28 @ 13:06:16
Postat av: azra

Glad påsk på dig! :D

2010-04-04 @ 10:58:07
URL: http://stylebyazra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"